Możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny

Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.

W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy dostępny pod poniższym adresem:

 FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W miarę możliwości wydrukować go i dołączyć do paczki ze zwracanym produktem lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: sklep@imperiumczapek.pl

Zwracany produkt należy odesłać na adres:

RASPOL
ul. Poniatowskiego 7/1
05-080 Izabelin

Nie przyjmujemy zwrotów towarów wysłanych za pobraniem.


W ciągu 14 dni, od daty dostarczenia przesyłki zwrotnej do sprzedawcy, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, zwrócone zostaną wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta.


Kiedy zwrot nie jest możliwy?

– po upływie czasu podanego w Regulaminie na odstąpienie od Umowy (14 dni kalendarzowych),

– produkt został wyprodukowany na zamówienie wg indywidualnych potrzeb Klienta,

– produkt został zakupiony na firmę, której podstawą działalności jest sprzedaż np. odzieży,

– jeśli towar nosi znamiona użytkowania.

Pamiętaj o tym, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będącego wynikiem uszkodzenia lub zabrudzenia. W takim wypadku mamy prawo procentowo pomniejszyć kwotę zwrotu, w zależności od stopnia uszkodzenia.

Klient, w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinien go sprawdzić w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym np. może przymierzyć ubrania, lecz nie może ich nosić.

Towar zakupiony w sklepie internetowym firmy Raspol posiada wszyte metki z logo i z nazwą firmy oraz naszyte metki na produkcie z nazwą i logo marki odpowiedniej dla danego produktu. Jest to integralna część każdego naszego produktu i bez nich towar jest niekompletny. Rozważając zwrot, a chcąc pozbyć się naszych metek narażasz towar na uszkodzenie dlatego, aby ułatwić procedurę zwrotu, prosimy o pozostawienie metek na naszym produkcie.



Wymiany

Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Zarejestruj się

Zarejestruj się

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło