Możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny
Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy dostępny pod poniższym adresem:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W miarę możliwości wydrukować go i dołączyć do paczki ze zwracanym produktem lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: sklep@imperiumczapek.pl
Zwracany produkt należy odesłać na adres:
RASPOL
ul. Poniatowskiego 7/1
05-080 Izabelin
Nie przyjmujemy zwrotów towarów wysłanych za pobraniem.
W ciągu 14 dni, od daty dostarczenia przesyłki zwrotnej do sprzedawcy, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, zwrócone zostaną wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta.
Kiedy zwrot nie jest możliwy?
– po upływie czasu podanego w Regulaminie na odstąpienie od Umowy (14 dni kalendarzowych),
– produkt został wyprodukowany na zamówienie wg indywidualnych potrzeb Klienta,
– produkt został zakupiony na firmę, której podstawą działalności jest sprzedaż np. odzieży,
– jeśli towar nosi znamiona użytkowania.
Pamiętaj o tym, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będącego wynikiem uszkodzenia lub zabrudzenia. W takim wypadku mamy prawo procentowo pomniejszyć kwotę zwrotu, w zależności od stopnia uszkodzenia.
Klient, w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinien go sprawdzić w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym np. może przymierzyć ubrania, lecz nie może ich nosić.
Towar zakupiony w sklepie internetowym firmy Raspol posiada wszyte metki z logo i z nazwą firmy oraz naszyte metki na produkcie z nazwą i logo marki odpowiedniej dla danego produktu. Jest to integralna część każdego naszego produktu i bez nich towar jest niekompletny. Rozważając zwrot, a chcąc pozbyć się naszych metek narażasz towar na uszkodzenie dlatego, aby ułatwić procedurę zwrotu, prosimy o pozostawienie metek na naszym produkcie.
Wymiany
Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.