Kiedy otrzymam zamówienie?

Na to kiedy otrzymasz Twoje zamówienie składa się czas realizacji potrzebny na przygotowanie zamówienia oraz czas dostawy, czyli czas w jakim dany przewoźnik dostarczy do Ciebie przesyłkę.

Zamówienia realizujemy zazwyczaj w ciągu 24h od momentu zaksięgowania płatności lub od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze). Jednak niektóre produkty mogą mieć dłuższy czas realizacji, dlatego przy każdym produkcie podajemy przewidywany czas wysyłki, w którym dany produkt zostanie wysłany.

Jeżeli Twoje zamówienie składa się z produktów o różnym czasie wysyłki, np. jeśli zamówiłeś produkt który ma być wysłany jutro oraz produkt dla którego czas wysyłki przypada za tydzień, o dacie wysyłki decyduje produkt, na który trzeba poczekać dłużej, czyli w tym przypadku Twoje zamówienie może zostać wysłane maksymalnie za tydzień. 

Czas dostawy dla wszystkich oferowanych przez nas metod wynosi 1-2 dni robocze od momentu nadania przez nas przesyłki. Wyjątkiem są dostawy do punktów DHL, gdzie czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze.

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić klikając tutaj :

Sprawdź status swojego zamówienia

Jakie sposoby płatności za zamówienie są dostępne?

  • szybkie płatności - Przelewy24
  • płatność kartą 
  • przelew tradycyjny
  • płatność za pobraniem u kuriera
  • płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie naszego sklepu

Jakie sposoby dostawy są dostępne?

  • Paczkomaty InPost
  • kurier InPost
  • kurier DHL
  • Punkty Odbioru DHL

Więcej informacji znajdziesz tutaj : Sposoby dostawy

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, oczywiście. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz odbiór osobisty jako sposób dostawy, a gdy Twoje zamówienie będzie już gotowe do odbioru, poinformujemy Cię o tym mailowo. 

Zapraszamy po odbiór zamówień w dni robocze od 9.00 do 17.00 pod adresem :

Sklep Internetowy Imperium Czapek

ul. Poniatowskiego 7/1

05-080 Izabelin k. Warszawy


Jaki jest numer konta do opłacenia zamówienia?

Raspol

ul.Akcent 52

01-937 Warszawa

95 1090 1014 0000 0001 3626 9061 (Santander Bank)

W tytule przelewu prosimy o podanie nr zamówienia.

Nie udało mi się zapłacić przez Przelewy24. Jak mogę ponowić płatność?

Jeśli pojawiły się jakiekolwiek problemy z szybkimi płatnościami, prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego na nasze konto, a my odnotujemy Twoją płatność i zrealizujemy zamówienie.

Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule przelewu.

Raspol

ul. Akcent 52

01-937 Warszawa

95 1090 1014 0000 0001 3626 9061 (Santander Bank)

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, oczywiście. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane masz możliwość anulowania zamówienia. W tym celu wyślij nam wiadomość na sklep@imperiumczapek.pl

Jeśli Twoje zamówienie zostało już opłacone, otrzymasz zwrot środków w ciągu maksymalnie 14 dni.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę? 

Niestety w tej chwili nie oferujemy takiej możliwości.

Czy podane ceny są cenami brutto?

Tak, podane ceny są cenami brutto.

Gdzie są produkowane czapki?

Nasze produkty produkowane są w 100% w Polsce.

Zarejestruj się

Zarejestruj się

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło